Harjoitteet

Askelkyykky

  • Asetu seisomaan. Ota askel eteen paino etumaisen jalan kantapäällä ja takimmaisen jalan päkiällä.
  • Laskeudu alas niin pitkälle, että takimmaisen jalan polvi melkein koskettaa alustaa. Pysy ala-asennossa 30 sekuntia. Nouse ylös, toista toisella jalalla.
  • Viimeisellä kierroksella riittää 15 sekunnin pito.

Askelkyykkyhyppy

  • Tee jalkakyykky samoin kuin harjoitteessa 4A.
  • Kyykisty niin, että etummainen polvi taittuu ja taempi polvi laskeutuu kohti lattiaa.
  • Ponnista ala-asennosta ylös vaihtaen jalkojen paikkaa. Toista.
  • Pidä vartalo koko liikkeen ajan suorana ja käytä käsiä apuna hypyssä.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background