Harjoitteet

Askelkyykky

  • Asetu seisomaan. Ota askel eteen paino etumaisen jalan kantapäällä ja takimmaisen jalan päkiällä.
  • Laskeudu alas niin pitkälle, että takimmaisen jalan polvi melkein koskettaa alustaa. Pysy ala-asennossa 30 sekuntia. Nouse ylös, toista toisella jalalla.
  • Viimeisellä kierroksella riittää 15 sekunnin pito.

Askelkyykkyhyppy

  • Tee jalkakyykky samoin kuin harjoitteessa 4A.
  • Kyykisty niin, että etummainen polvi taittuu ja taempi polvi laskeutuu kohti lattiaa.
  • Ponnista ala-asennosta ylös vaihtaen jalkojen paikkaa. Toista.
  • Pidä vartalo koko liikkeen ajan suorana ja käytä käsiä apuna hypyssä.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background