Harjoitteet

Jalkojen kierto

  • Asetu selinmakuulle ja ojenna kädet vartalon molemmin puolin. Nosta reidet ylös.
  • Kierrä polvia vuorotellen vartalon puolelta toiselle mahdollisimman pitkälle.
  • Pidä hartiat alustassa ja keskity vatsalihasten pitämiseen tiukkoina.

Venäläinen kierto

  • Istu lattialle pelkän pepun varaan jalat ilmassa, kämmenet yhdessä.
  • Vie käsiä puolelta toiselle niin nopeasti ja niin laajassa kaaressa kuin kykenet.
  • Pidä selkä suorana. Seuraa käsiä katseella.
  • Harjoituksesta saa haastavamman pitämällä käsissä kahvakuulaa tai käsipainoa.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background