Harjoitteet

Jalkojen kierto

  • Asetu selinmakuulle ja ojenna kädet vartalon molemmin puolin. Nosta reidet ylös.
  • Kierrä polvia vuorotellen vartalon puolelta toiselle mahdollisimman pitkälle.
  • Pidä hartiat alustassa ja keskity vatsalihasten pitämiseen tiukkoina.

Venäläinen kierto

  • Istu lattialle pelkän pepun varaan jalat ilmassa, kämmenet yhdessä.
  • Vie käsiä puolelta toiselle niin nopeasti ja niin laajassa kaaressa kuin kykenet.
  • Pidä selkä suorana. Seuraa käsiä katseella.
  • Harjoituksesta saa haastavamman pitämällä käsissä kahvakuulaa tai käsipainoa.

Katso molemmat harjoitteet videolta

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background