VIIKKO 1 – keskiviikko

Tänään on treenipäivä. Aloita kevyellä verryttelyllä ja päätä treeni venyttelytuokioon.

PÄIVÄN TREENI

Päivän reseptin saat viikon ruokalistalta. Valmistus kestää 30 min, ja energiaa on korkeintaan 600 kcal.

VIIKON RUOKALISTA

Ravitseva lounas lounas antaa pitkään kylläisyyttä ja auttaa jaksamaan. Terveelliseen lounaaseen on hyvä kuulua:

  • kuitupitoisia kasviksia – mieluusti kaalia
  • proteiiniksi kalaa, kanaa tai palkokasveja
  • terveellistä rasvaa, esim. avokadoa
  • pala tummaa täysjyväleipää voi myös kuulua terveelliseen lounaaseen.

LOUNASRESEPTEJÄ

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background