VIIKKO 1 – tiistai

Tänään on välipäivä treenistä. Palautuminen on kehityksen edellytys. Nauti levosta ja terveellisestä ruuasta.

Päivän pääateriaehdotuksen saat viikon ruokalistalta. Alle 600 kcal ateria valmistuu enintään 30 minuutissa!

VIIKON RUOKALISTA

Aamiainen antaa hyvän alun päivälle. Täysjyvä, esimerkiksi kaurapuuro tai täysjyväleipä, antaa kylläisen olon ja tekee hyvää ruuansulatukselle.

AAMIAISRESEPTEJÄ

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background