VIIKKO 1 – tiistai

Tänään on välipäivä treenistä. Palautuminen on kehityksen edellytys. Nauti levosta ja terveellisestä ruuasta.

Päivän pääateriaehdotuksen saat viikon ruokalistalta. Alle 600 kcal ateria valmistuu enintään 30 minuutissa!

VIIKON RUOKALISTA

Aamiainen antaa hyvän alun päivälle. Täysjyvä, esimerkiksi kaurapuuro tai täysjyväleipä, antaa kylläisen olon ja tekee hyvää ruuansulatukselle.

AAMIAISRESEPTEJÄ

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background