Teholiike rintsikkapoimuille

Sulata läskisiipiä tekemällä kulmasoutua 3 - 4 kertaa viikossa.

Lähtöasento Tartu levytankoon lähes suorin käsivarsin ja taivuta vartaloa lantiosta eteenpäin, mahdollisimman pitkälle alas.

Liike: Vedä tanko lähes rintaan asti, palaa hitaasti lähtöasentoon. (Treeniohjelma sivun oikeassa laidassa.)

Vaikutukset: Selkä, ojentajat ja hartiat.

Tärkeää! Pidä selkäsi neutraalissa asennossa ja niska selkärangan jatkeena.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background