10 kyykkyä, joihin et koskaan kyllästy

Kyykkääminen on huikean tehokas tapa treenata vatsaa, pakaroita ja reisiä yhtä aikaa. Alempaa löydät 10 kyykkymuunnelmaa, joista löytyy sopiva niin keltanokalle kuin konkarillekin.

Nainen kyykkää

LIEKEISSÄ KYYKYISTÄ Katso alempaa, mikä kymmenestä kyykystä on oma suosikkisi, jolla vahvistat niin vatsaa, pakaroita kuin reisiäkin.

© iStock

Me ❤️ kyykkyjä

Jos on aikaa vain yhdelle harjoitteelle päivässä, kannattaa valita kyykky. Kyykkyä kutsutaan aivan ansaitusti kuningasliikkeeksi, koska se vahvistaa samalla sekä peppua, reisiä että vatsaa. Lisäksi kyykkyä voi muunnella lähes loputtomiin – tässä ovat vain KUNTO PLUSsan 10 suosikkia.

Ensimmäinen harjoite sopii hyvin oman kunnon kehityksen mittaamiseen, seuraavat kolme harjoitetta sopivat aloitteleville kuntoilijoille, niitä seuraavat kolme taas jo hieman treenanneille ja viimeiset kolme ovat haastetta kaipaavia konkareita varten.

Hauskaa treeniä!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background