Nainen kyykkää
Liekeissä kyykyistä

Löydä täältä suosikkikyykkysi ja valmistaudu litteämpään vatsaan, kiinteämpiin pakaroihin ja vahvempiin reisiin.

© iStock

10 kyykkyä, joihin et koskaan kyllästy

Kyykkääminen on huikean tehokas tapa treenata vatsaa, pakaroita ja reisiä yhtä aikaa. Olemme löytäneet 10 kyykkymuunnelmaa, joita tulet rakastamaan, olit sitten keltanokka tai konkari.

maanantai 23. syyskuuta 2013 teksti F. Hallqvist

Me ❤️ kyykkyjä 

Jos on aikaa vain yhdelle harjoitteelle päivässä, kannattaa valita kyykky. Kyykkyä kutsutaan aivan ansaitusti kuningasliikkeeksi, koska se kiinteyttää samalla sekä peppua, reisiä että vatsaa. Lisäksi kyykkyä voi muunnella lähes loputtomiin – tässä ovat vain KUNTO PLUSsan 10 suosikkia. 

Ensimmäisellä harjoitte on hyvä oman kunnon kehityksen mittaamiseen, seuraavat kolme harjoitetta sopivat aloitteleville kuntoilijoille, niitä seuraavat kolme taas jo hieman treenanneille ja viimeiset kolme ovat haastetta kaipaavia konkareita varten.

Hauskaa treeniä!

10 kyykkyä, joita tulet rakastamaan

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee