Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä pienessä haara-asennossa. Nosta kädet suoraan eteen.

Liike

Nosta toinen jalka eteen irti alustasta ja kyykisty sisäänhengityksellä. Pidä polvi jalkaterän kanssa samassa linjassa.
Nouse uloshengityksellä ylös. Pidä selkä suorana ja vatsalihakset jännitettyinä.
Toista toisella jalalla.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Sarjat

3 x 6 toistoa kummallakin jalalla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background