Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä pienessä haara-asennossa. Nosta kädet suoraan eteen.

Liike

Nosta toinen jalka eteen irti alustasta ja kyykisty sisäänhengityksellä. Pidä polvi jalkaterän kanssa samassa linjassa.
Nouse uloshengityksellä ylös. Pidä selkä suorana ja vatsalihakset jännitettyinä.
Toista toisella jalalla.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Sarjat

3 x 6 toistoa kummallakin jalalla.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background