Lisää voimaa kyykyillä

Jos haluat kuntoon 30 päivässä, älä unohda klassisia kyykkyjä, jotka vahvistavat erityisesti reisiä ja pakaroita.

Nainen tekee kyykkyä

Näin jalkakyykky tehdään oikein:

  • Seiso jalat lantion levey­dellä ja käännä jalkateriä hieman auki sivuille, pidä polvet ja varpaat samassa linjassa.
  • Koukista polvia ja laske peppu mahdollisimman alas mutta pidä selkä suorana.
  • Pidä paino kantapäillä ja nouse takaisin ylös.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background