Näin teet sivulankun oikein

  • Asetu lankkuun kyynärvarsien ja varpaiden varaan kyynärpäät hartioiden alla.
  • Pysy ensin 30 s tavallisessa lankkuasennossa ja käänny sitten sivuttain oikean kyynärvarren ja oikean jalan ulkosyrjän varaan.
  • Pysy asennossa 30 s. Vaihda sitten asento peilikuvaksi ja pysy sivulankussa 30 s vasemman käden ja jalan varassa.
  • Pidä keskivartalo tiukkana ja vartalo suorana koko liikkeen ajan.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background