Lisää voimaa askelkyykyillä takaviistoon

Tämä askelkyykkyvariaatio pistää jalkojen lisäksi keskivartalon lihakset töihin.

Nainen tekee askelkyykkyä takaviistoon

Näin askelkyykky takaviistoon tehdään oikein

  • Seiso kädet vyötäröllä.
  • Astu oikealla jalalla taakse viistoon siten, että jalkaterä laskeutuu vasemman jalan vasemmalle puolelle.
  • Koukista sitten polvia niin, että oikea polvi laskeutuu lähelle lattiaa ja etummainen polvi laskeutuu 90 asteen kulmaan.
  • Ponnista ylös ja palaa alkuasentoon. Toista sitten sama vasemmalla jalalla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background