Näin punnerrus hypäten tehdään oikein:

  • Asetu lattialle nelinkontin kämmenien, polvien ja varpaiden varaan. Pidä käsiä niin kapealla, että ylävartalo mahtuu juuri ja juuri laskeutumaan käsien väliin.
  • Koukista käsiä ja varmista, että kyynärpäät pysyvät lähellä kylkiä eivätkä aukea ulospäin.
  • Pysäytä liike, kun rintakehä on parin sentin päässä lattiasta. Punnerra sitten itsesi suorille käsille ja loikkaa jaloilla eteenpäin niin, että ne päätyvät lähemmäksi käsiä.
  • Hypähdä sitten takaisin lankkuasentoon, tue polvet lattiaan ja valmistaudu uuteen toistoon.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background