Näin teet linkkuveitsen vuorojaloin oikein

  • Käy selinmakuulle, nosta molemmat jalat kohtisuorasti ylös ja ojenna kädet pään taakse.
  • Laske toista jalkaa suorana kohti lattiaa.
  • Pysäytä liike hiukan ennen jalan osumista lattiaan. Kohota sitten jalka takaisin alkuasentoon ja tee pieni vatsarutistus tuomalla käsiä kohti jalkoja.
  • Laske sitten selkä rauhallisesti lattiaan ja toista liike uudelleen toisella jalalla.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background