Lisää voimaa linkkuveitsellä vuorojaloin

Kevyempi versio linkkuveitsestä treenaa samanaikaisesti niin pakaroita, reisiä kuin vatsalihaksia.

Nainen tekee linkkuveitsiä vuorojaloin

Näin teet linkkuveitsen vuorojaloin oikein

  • Käy selinmakuulle, nosta molemmat jalat kohtisuorasti ylös ja ojenna kädet pään taakse.
  • Laske toista jalkaa suorana kohti lattiaa.
  • Pysäytä liike hiukan ennen jalan osumista lattiaan. Kohota sitten jalka takaisin alkuasentoon ja tee pieni vatsarutistus tuomalla käsiä kohti jalkoja.
  • Laske sitten selkä rauhallisesti lattiaan ja toista liike uudelleen toisella jalalla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background