Lisää voimaa lankussa tehtävällä sivullekävelyllä

Tämä taatusti rankka liike saa hien otsalle jokaisella!

Nainen tekee sivullekävelyä lankussa, voimaharjoittelu, bikinikunto

Näin lankussa tehtävä sivullekävely tehdään oikein:

  • Asetu lattialle lankkuasentoon kämmenten ja varpaiden varaan. Ojenna kädet suoriksi, kädet ovat hartioiden leveydellä.
  • Liiku 3 askelta ensin toiseen suuntaan ja sitten 3 askelta takaisin.
  • Yritä liikuttaa saman puolen kättä ja jalkaa yhtä aikaa sivulle siirtyessä niin, ettet liikuta raajoja yksitellen.
  • Pidä peppua niin alhaalla, että koko keho pysyy suorassa linjassa eli hyvässä lankkuasennossa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background