Näin lankussa tehtävä sivullekävely tehdään oikein:

  • Asetu lattialle lankkuasentoon kämmenten ja varpaiden varaan. Ojenna kädet suoriksi, kädet ovat hartioiden leveydellä.
  • Liiku 3 askelta ensin toiseen suuntaan ja sitten 3 askelta takaisin.
  • Yritä liikuttaa saman puolen kättä ja jalkaa yhtä aikaa sivulle siirtyessä niin, ettet liikuta raajoja yksitellen.
  • Pidä peppua niin alhaalla, että koko keho pysyy suorassa linjassa eli hyvässä lankkuasennossa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background