Näin jalannosto lantio ylhäällä tehdään oikein:

  • Asetu selinmakuulle polvet koukussa jalkapohjat lattiassa ja kädet vartalon sivuilla.
  • Paina jalat tiukasti lattiaan ja kohota peppua niin ylös kuin pystyt.
  • Pidä kädet edelleen lattiassa.
  • Nosta toinen jalka suorana ilmaan, koukista nilkkaa ja tee 5 pientä joustoa. Pidä lantio koko ajan vakaana ja pakaralihakset jännittyneenä.
  • Tee sitten sama toisella jalalla.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background