Lisää voimaa jalannostolla lantio ylhäällä

Lantio ylhäällä tehtävä jalannosto vahvistaa sekä reisi- että pakaralihaksia.

Nainen tekee jalannostoa, lankku, voimaharjoittelu, bikinikunto

Näin jalannosto lantio ylhäällä tehdään oikein:

  • Asetu selinmakuulle polvet koukussa jalkapohjat lattiassa ja kädet vartalon sivuilla.
  • Paina jalat tiukasti lattiaan ja kohota peppua niin ylös kuin pystyt.
  • Pidä kädet edelleen lattiassa.
  • Nosta toinen jalka suorana ilmaan, koukista nilkkaa ja tee 5 pientä joustoa. Pidä lantio koko ajan vakaana ja pakaralihakset jännittyneenä.
  • Tee sitten sama toisella jalalla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background