Näin askelkyykky tehdään oikein

  • Astu pitkä askel eteenpäin.
  • Pidä paino etummaisen jalan kantapäällä ja takimmaisen jalan päkiällä.
  • Koukista polvia niin, että takimmaisen jalan polvi laskeutuu kohti lattiaa ja etummaisen jalan polvi laskeutuu 90 asteen kulmaan. Kohottaudu taas suoraksi.
  • Tee askelkyykkyjä 30 s yhdellä puolella ja vaihda sitten jalkojen paikkaa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background