Lisää voimaa askelkyykyillä

Askelkyykyt vahvistavat etenkin reisiä ja pakaroita.

Nainen tekee askelkyykkyä

Näin askelkyykky tehdään oikein

  • Astu pitkä askel eteenpäin.
  • Pidä paino etummaisen jalan kantapäällä ja takimmaisen jalan päkiällä.
  • Koukista polvia niin, että takimmaisen jalan polvi laskeutuu kohti lattiaa ja etummaisen jalan polvi laskeutuu 90 asteen kulmaan. Kohottaudu taas suoraksi.
  • Tee askelkyykkyjä 30 s yhdellä puolella ja vaihda sitten jalkojen paikkaa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background