Lisää voimaa venäläisellä kierrolla

Venäläinen kierto panee keskivartalon lihakset, etenkin vinot vatsalihakset, tehokkaasti töihin.

Nainen tekee venäläistä kiertoa

Näin teet venäläisen kierron oikein

  • Istu lattialla jalat koukussa kädet yhdessä.
  • Nosta jalkoja, nojaa hiukan taaksepäin ja pidä keskivartalo tiukkana niin, että pysyt tasapainossa. Pidät jalat yhdessä.
  • Kierrä ylävartaloa puolelta toiselle.
  • Seuraa kierron aikana käsiä katseella. Pidä selkä suorana ja keskivartalo napakkana.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background