Nainen tekee kuntopiiriä rannalla
Kuntopiiri

Ohjelman 9 kehonpainoharjoitetta voi tehdä missä vain – rannalla, hotellissa, mökillä tai kotona. 

Tehokas 9 harjoitteen kuntopiiri

Koko kehoa kiinteyttävä kuntopiiri, joka haastaa sekä lihasvoimat että kestävyyden.

tiistai 12. heinäkuuta 2016 teksti F. Hallqvist

9 harjoitteen kuntopiiri 

Et tarvitse treenivälineitä, ja ohjelman voi tehdä missä vain. Nämä 9 harjoitusta kiinteyttävät ja vahvistavat. Huomattavia tuloksia saat, kun teet ohjelmaa 3 x viikossa 5 viikon ajan.


Treenaa näin

  • Tee harjoitteita ohjelmassa annettu aika ja sen mukainen määrä toistoja.
  • Siirry harjoitteesta toiseen ilman taukoa.
  • Pidä 1 minuutin tauko 9 harjoitteen kierroksen jälkeen ja aloita sen jälkeen uusi kierros.
  • Tee kaikkiaan 3 kierrosta.
  • Pidä yllä tempoa, jossa hengästyt kunnolla. 


Harjoitteet videoina tämän sivun lopussa.

Meiltä saat treeniohjelmat niin juoksuun, lihastreeniin, joogaan ja crossfitiin – ja muihin lajeihin. Valitse omiin tavoitteisiisi istuva ohjelma täältä ja aloita jo tänään.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee