Tehokas 9 harjoitteen kuntopiiri

Koko kehoa kiinteyttävä kuntopiiri, joka haastaa sekä lihasvoimat että kestävyyden.

Nainen tekee kuntopiiriä rannalla

KUNTOPIIRI Ohjelman 9 kehonpainoharjoitetta voi tehdä missä vain – rannalla, hotellissa, mökillä tai kotona.

9 harjoitteen kuntopiiri

Et tarvitse treenivälineitä, ja ohjelman voi tehdä missä vain. Nämä 9 harjoitusta kiinteyttävät ja vahvistavat. Huomattavia tuloksia saat, kun teet ohjelmaa 3 x viikossa 5 viikon ajan.Treenaa näin

  • Tee harjoitteita ohjelmassa annettu aika ja sen mukainen määrä toistoja.
  • Siirry harjoitteesta toiseen ilman taukoa.
  • Pidä 1 minuutin tauko 9 harjoitteen kierroksen jälkeen ja aloita sen jälkeen uusi kierros.
  • Tee kaikkiaan 3 kierrosta.
  • Pidä yllä tempoa, jossa hengästyt kunnolla.

Harjoitteet videoina tämän sivun lopussa.

Meiltä saat treeniohjelmat niin juoksuun, lihastreeniin, joogaan ja crossfitiin – ja muihin lajeihin. Valitse omiin tavoitteisiisi istuva ohjelma täältä ja aloita jo tänään.

Newsletter background