Alkuasento
Ojentaudu päinmakuulle käsien ja varpaiden varaan kädet hartioiden leveydellä. Selkä ja niska suorassa linjassa. Jännitä vatsalihakset ja lantionpohja tiukaksi. Pidä jalkaterät yhdessä.

Liike
Hengitä sisään ja laskeudu alas koukistamalla kyynärpäitä sivuille.
Hengitä ulos ja punnerra itsesi takaisin alkuasentoon selkä suorana ja nostamatta takamusta ylös. Jos liike on aluksi liian vaativa, tee punnerrukset polvien varassa.

Sarjat 12 toistoa per kierros

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background