Alkuasento
Ojentaudu päinmakuulle käsien ja varpaiden varaan kädet hartioiden leveydellä. Selkä ja niska suorassa linjassa. Jännitä vatsalihakset ja lantionpohja tiukaksi. Pidä jalkaterät yhdessä.

Liike
Hengitä sisään ja laskeudu alas koukistamalla kyynärpäitä sivuille.
Hengitä ulos ja punnerra itsesi takaisin alkuasentoon selkä suorana ja nostamatta takamusta ylös. Jos liike on aluksi liian vaativa, tee punnerrukset polvien varassa.

Sarjat 12 toistoa per kierros

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background