Alkuasento

Etsi rinne tai muu viettävä kohta, jossa voit seistä leveässä haara-asennossa jalkaterät hieman ulospäin. Jännitä vatsaa ja lantionpohjaa.

Harjoite

Hengitä sisään ja kyykisty, kunnes polvet ovat lähes suorassa kulmassa. Helpota tasapainoa ojentamalla kädet eteesi. Hengitä ulos ja ojentaudu alkuasentoon. Jännitä peppua koko liikkeen ajan.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Sarjat 12 kyykkyä per kierros
Tee joka toinen sarja toiseen suuntaan, ettet ole aina samoin päin rinteessä.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background