Alkuasento

Etsi rinne tai muu viettävä kohta, jossa voit seistä leveässä haara-asennossa jalkaterät hieman ulospäin. Jännitä vatsaa ja lantionpohjaa.

Harjoite

Hengitä sisään ja kyykisty, kunnes polvet ovat lähes suorassa kulmassa. Helpota tasapainoa ojentamalla kädet eteesi. Hengitä ulos ja ojentaudu alkuasentoon. Jännitä peppua koko liikkeen ajan.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Sarjat 12 kyykkyä per kierros
Tee joka toinen sarja toiseen suuntaan, ettet ole aina samoin päin rinteessä.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background