Alkuasento

Seiso yhdellä jalalla ja nosta toinen jalka ylös niin, että reisi on vaakasuorassa. Levitä kädet sivuille ja jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Harjoite

Hengitä ulos, nojaa eteen ja ojenna kohotettu jalka suoraksi taakse. Ojenna kädet eteesi (b). Hengitä sisään ja palaa alkuasentoon. Toista muutama kerta. Vaihda jalkaa ja toista sarja toisella jalalla.
Tasapainoilu voi olla aluksi hankalaa, mutta tee liikettä rauhallisesti omaan tahtiin ja päätä itse, kuinka korkealle nostat jalan.

Toistot 6 ojennusta kummallakin jalalla per kierros

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background