Alkuasento

Seiso yhdellä jalalla ja nosta toinen jalka ylös niin, että reisi on vaakasuorassa. Levitä kädet sivuille ja jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Harjoite

Hengitä ulos, nojaa eteen ja ojenna kohotettu jalka suoraksi taakse. Ojenna kädet eteesi (b). Hengitä sisään ja palaa alkuasentoon. Toista muutama kerta. Vaihda jalkaa ja toista sarja toisella jalalla.
Tasapainoilu voi olla aluksi hankalaa, mutta tee liikettä rauhallisesti omaan tahtiin ja päätä itse, kuinka korkealle nostat jalan.

Toistot 6 ojennusta kummallakin jalalla per kierros

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background