Alkuasento

Tue lantio ja kyynärvarret maahan. Nosta yläselkä ylös. Nosta jalat ilmaan vartalon eteen. Ojenna toinen jalka suoraksi yläviistoon ja vedä toinen jalka koukkuun.
Jännitä koko harjoitteen ajan vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Harjoite

Polje jaloilla ojentaen ja koukistaen jalkoja vuorotahtiin. Pidä jalat koko ajan liikkeessä ja hengitä hitaasti ja rauhallisesti. Polkeminen tuntuu sitä raskaammalta, mitä lähempänä maata pidät jalkoja.

Sarjat 1 min polkemista per kierros

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background