Alkuasento

Tue lantio ja kyynärvarret maahan. Nosta yläselkä ylös. Nosta jalat ilmaan vartalon eteen. Ojenna toinen jalka suoraksi yläviistoon ja vedä toinen jalka koukkuun.
Jännitä koko harjoitteen ajan vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Harjoite

Polje jaloilla ojentaen ja koukistaen jalkoja vuorotahtiin. Pidä jalat koko ajan liikkeessä ja hengitä hitaasti ja rauhallisesti. Polkeminen tuntuu sitä raskaammalta, mitä lähempänä maata pidät jalkoja.

Sarjat 1 min polkemista per kierros

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background