Alkuasento

Asetu päinmakuulle suorien käsien ja varpaiden varaan. Jännitä vatsaa ja lantionpohjaa jselkä ja niska suorassa linjassa. Älä nosta peppua.

Harjoite

Hengitä ulos, siirrä käsiä ja jalkoja vuorotellen eteen. Tee etunojapunnerrus toinen alka koukussa. Toista.

Toistot 12 punnerrusta per kierros

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background