Alkuasento

Laskeudu taka-askelkyykkyyn, nojaudu hieman eteen ja nosta toisen puolen käsi eteen. Jännitä vatsaa ja lantionpohjan lihaksia.

Harjoite

Hengitä ulos ja ponnista takimmaisella jalalla niin korkealle ilmaan kuin pystyt etumainen jalka taivutettuna edessä ja toisen puloen käsi ylhäällä.

Sarjat 6 toistoa kummallakin jalalla per kierros

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background