Harjoite 7: Ojentajapunnerrukset ja jalan nostot

Kuntopiirin ojentajapunnerrukset ja jalan nostot

Kuntopiirin ojentajapunnerrus ja jalan nostot

Alkuasento

Asetu selin käsien ja jalkaterien varaan. Nosta toinen jalka suoraan ylös. Jännitä vatsaa ja lantionpohjaa. Älä päästä vartaloa laskemaan.

Harjoite

Hengitä sisään ja laske jalka vaakasuoraan. Koukista kyynärpäitä taakse. Hengitä ulos ja punnerra takaisin alkuasentoon. Toista yhdellä jalalla 6 kertaa. Vaihda jalkaa.

Sarjat 6 toistoa molemmilla jaloilla per kierros

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background