Tee 15 minuutin ajan niin monta kierrosta harjoituksia kuin pystyt. Crossfit-lyhenteenä WOD: AMRAP 15 (As Many Repetitions As Possible - niin monta toistoa kuin pystyt). Päivän ohjelmaa voi säätää oman kunnon mukaan 10 tai 20 minuuttiin.

Ohjelma

  • 2 renkaan kääntöä
  • 4 punnerrusta sivuttaislankkuun
  • 8 jalkaprässiliikettä
  • 16 vatsarutistusta renkaalla

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background