Harjoite

  • Istu lappeellaan olevan renkaan ulkoreunalle ja kädet niskan takana. Tue jalat renkaan vastakkaisen puolen sisäreunan alle tai niin, että toinen jalka on reunan alla ja toinen päällä.
  • Jännitä vatsalihaksia ja nojaudu taaksepäin. Nouse takaisin alkuasentoon vatsalihasten voimalla.
  • Näin voit helpotta harjoitetta: Nojaudu taakse vain vähän.

  • Ilman traktorinrengasta: Tee harjoitus lattialla jalat tuettuina sängyn, sohvanreunan tai muun painavan alle.

  • Vaikutus: Vatsalihakset.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background