Tire push-up to plank - Yhden käden punnerrus ja sivuttaislankku

Tire push-up to plank on koko kehoa treenaava, hurjan rankka punnerrus- ja sivuttaislankkuyhdistelmä.

Harjoite

  • Asetu punnerruksen yläasentoon toinen käsi renkaan reunalla ja toinen lattiassa.
  • Jännitä vatsalihaksia ja laskeudu kyynärpäätä koukistaen alas. Punnerra jälleen ylös.
  • Siirrä paino rennkaan päällä olevalle kädelle kiertäen ylävartaloa niin, että toinen käsi nousee irti lattiasta. Nosta vapaa käsi ylös kiertäen samalla vartaloa, kunnes käsi osoittaa suoraan ylös. Kierrä vartalo hallitusti takaisin ja aloita alusta.
  • Helpota harjoitusta: Tee harjoitus jalat renkaan päällä ja kämmenet lattiassa.
  • Ilman traktorinrengasta: Käytä renkaan tilalla koroketta, steppilautaa tai tukevaa laatikkoa.
  • Vaikutus: Suuret rintalihakset, hartiat, olkavarsien takaosat, vatsa ja selkä.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background