Tire push-up to plank - Yhden käden punnerrus ja sivuttaislankku

Tire push-up to plank on koko kehoa treenaava, hurjan rankka punnerrus- ja sivuttaislankkuyhdistelmä.

Harjoite

  • Asetu punnerruksen yläasentoon toinen käsi renkaan reunalla ja toinen lattiassa.
  • Jännitä vatsalihaksia ja laskeudu kyynärpäätä koukistaen alas. Punnerra jälleen ylös.
  • Siirrä paino rennkaan päällä olevalle kädelle kiertäen ylävartaloa niin, että toinen käsi nousee irti lattiasta. Nosta vapaa käsi ylös kiertäen samalla vartaloa, kunnes käsi osoittaa suoraan ylös. Kierrä vartalo hallitusti takaisin ja aloita alusta.
  • Helpota harjoitusta: Tee harjoitus jalat renkaan päällä ja kämmenet lattiassa.
  • Ilman traktorinrengasta: Käytä renkaan tilalla koroketta, steppilautaa tai tukevaa laatikkoa.
  • Vaikutus: Suuret rintalihakset, hartiat, olkavarsien takaosat, vatsa ja selkä.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background