Lämmittely

  • Irrottele lihaksia heiluttelemalla käsiä ja jalkoja noin minuutin ajan. Tee sitten seuraavat sarjat:
  • 50 haarahyppyä, "jumping jackia" - jos tarvitset enemmän haastetta tee 50 boksihyppyä traktorinrenkaan keskeltä renkaan reunoille eli "jumping jack in the boxia"
  • 40 hyppyä renkaan sisälle ja ulos "in & outs"
  • 30 askelkyykkyä renkaan keskustan yli
  • 20 askelkyykkyä jalannostolla renkaan keskustan yli "rubber lunges to high knee"
  • 10 punnerrusta rengasta vasten

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background