Harjoite

  • Varmista, että alusta ei luista. Muista nostaa jaloilla, ettei selkä kärsi.
  • Nosta renkaan alta kädet niin kaukana toisistaan, että jalat mahtuvat hyvin työskentelemään niiden välissä. Paina hartiat ja rinta renkaan kuviota vasten. Pidä selkä ryhdikkäänä.
  • Nosta lappeellaan oleva traktorin­rengas pystyyn.
  • Lukitse ylävartalosi rengasta vasten tähän asentoon. Astu toisella jalalla renkaan viereen ja toisella askel taaksepäin. Jaa paino tasaisesti molemmille jaloille ja työnnä koko vartalolla eteenpäin niin, että lantiosi työntää rengasta pystyyn.
  • Nosta polvea ja paina sitä rengasta vasten, että saat renkaan pystyyn.
  • Siirrä kädet renkaan päälle ja työnnä sitä. Päästä irti, kun rengas alkaa kaatua. Hypähdä taaksepäin, ettei renkaan olka osu sääriisi.
  • Helpota harjoitusta: Valitse kevyempi rengas.
  • Ilman traktorinrengasta: Käytä vanhaa runkopatjaa, joka muutenkin on poistettu käytöstä.
  • Vaikutus: Koko keho.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background