Kyykky kahvakuulalla – vahvat pakarat

Pulinat pois ja kyykkyyn! Kahvakuula tehostaa peruskyykkyä entisestään, joten pakaran ja etureiden lihakset joutuvat paiskimaan töitä toden teolla.

Nainen tekee kyykkyä kahvakuulan kanssa

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kahvakuula käsissä rinnan korkeudella varpaat ja polvet hieman ulospäin osoittaen.
  • Pidä kahvakuulaa molemmin käsin rinnan edessä.
  • Laskeudu syvään kyykkyyn ja työnnä samalla peppua pitkälle taakse, jotta selkä pysyy suorana.
  • Jännitä pakaralihakset ja nouse takaisin alkuasentoon.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Reiden taka- ja sisäosat aktivoituvat myös jonkin verran.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkista täältä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background