Kyykky kahvakuulalla – vahvat pakarat

Pulinat pois ja kyykkyyn! Kahvakuula tehostaa peruskyykkyä entisestään, joten pakaran ja etureiden lihakset joutuvat paiskimaan töitä toden teolla.

Nainen tekee kyykkyä kahvakuulan kanssa

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kahvakuula käsissä rinnan korkeudella varpaat ja polvet hieman ulospäin osoittaen.
  • Pidä kahvakuulaa molemmin käsin rinnan edessä.
  • Laskeudu syvään kyykkyyn ja työnnä samalla peppua pitkälle taakse, jotta selkä pysyy suorana.
  • Jännitä pakaralihakset ja nouse takaisin alkuasentoon.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Reiden taka- ja sisäosat aktivoituvat myös jonkin verran.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkista täältä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background