Lantionnosto – vahvat pakarat

Tämä pakaraharjoite tehdään maaten, mutta turha kuvitella, että se olisi siksi helppo ja kevyt! Pakaran ja takareiden lihakset joutuvat nimittäin kovalle koetukselle.

Nainen tekee lantion nostoa

Harjoite

  • Asetu selinmakuulle jumppamatolle polvet koukussa.
  • Pidä painoa käsiesi välissä alavatsan päällä.
  • Jännitä pakaralihakset ja nosta lantiota, kunnes ylävartalo lepää hartioden varassa.
  • Jännitä pakaroita voimakkaasti koko harjoitteen ajan. Älä nosta lantiota liian ylös, ettei selkään tule haitallista jännitystä.
  • Laskeudu hallitusti ja toista nosto. Älä päästä välillä peppua lattiaan.

Toistot: 10### Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden takaosa. Myös reiden sisäosa ja pohje aktivoituvat jonkin verran.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background