Sumokyykky – vahvat pakarat

Haaveiletko vahvoista pakaroista? Tämä lihaskuntoharjoite on supertehokas pakaralihasten vahvistaja ja vahvistaa samalla myös sisä- ja takareiden lihaksia.

Nainen tekee sumokyykkyä

Harjoite

  • Seiso leveässä haara-asennossa ja pidä kahvakuulasta kiinni kahdella kädellä. Polvet ja jalkaterät osoittavat ulospäin.
  • Pidä vatsa tiukkana ja selkä suorana.
  • Kyykisty alas selkä suorana niin pitkälle, että reidet ovat vaakasuorassa.
  • Jännitä reisiä ja pakaroita ja nouse takaisin ylös. Paino roikkuu koko ajan edessä jalkojen välissä.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Suuri pakaralihas, reiden sisä- ja takaosa. Myös keskikokoinen ja pieni pakaralihas sekä reiden etuosa aktivoituvat.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background