Sumokyykky – vahvat pakarat

Haaveiletko vahvoista pakaroista? Tämä lihaskuntoharjoite on supertehokas pakaralihasten vahvistaja ja vahvistaa samalla myös sisä- ja takareiden lihaksia.

Nainen tekee sumokyykkyä

Harjoite

  • Seiso leveässä haara-asennossa ja pidä kahvakuulasta kiinni kahdella kädellä. Polvet ja jalkaterät osoittavat ulospäin.
  • Pidä vatsa tiukkana ja selkä suorana.
  • Kyykisty alas selkä suorana niin pitkälle, että reidet ovat vaakasuorassa.
  • Jännitä reisiä ja pakaroita ja nouse takaisin ylös. Paino roikkuu koko ajan edessä jalkojen välissä.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Suuri pakaralihas, reiden sisä- ja takaosa. Myös keskikokoinen ja pieni pakaralihas sekä reiden etuosa aktivoituvat.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background