Taka-askelkyykyt ristiin – vahvat pakarat

Haluatko vahvat pakaralihakset? Tämä voimaharjoite on supertehokas pakaroiden voiman lisääjä.

Nainen tekee taka-askelkyykkyä ristiin

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Astu toisella jalalla takaviistoon molempia polvia samalla koukistaen.
  • Pidä selkä suorana ja etummainen polvi suoraan edessä.
  • Harjoitteen pitäisi tuntua varsinkin etummaisen jalan puoleisessa pakarassa.

Toistot: Tee 10 toistoa ensin toisella, sitten toisella jalalla.

Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden etuosa, mutta myös sisempi reisilihas ja reiden takaosa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background