Maastaveto yhdellä jalalla – vahvat pakarat

Maastaveto vahvistaa tehokkaasti pakaran ja takareiden lihaksia, ja kun harjoite tehdään yhdellä jalalla, myös keskivartalon lihakset joutuvat töihin ja tasapainokin kohenee.

Nainen tekee maastavetoa yhdellä jalalla

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Koukista polvia hiukan ja työnnä rintaa eteen.
  • Taivuta ylävartaloa eteen niin pitkälle, että paino yltää lattiaan, ja nosta samalla toinen jalka taakse vaakatasoon.
  • Pidä selkä suorana, samoin jalat ja käsivarret.
  • Jännitä vatsaa koko harjoitteen ajan ja pidä katse yhdessä pisteessä, jotta tasapaino säilyy paremmin.
  • Nouse hallitusti takaisin alkuasentoon.

Toistot: 10 x kummallakin jalalla.### Vaikutus

Erityisesti suuri pakaralihas ja reiden takaosa, myös pohje ja keskivartalo.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background