Askelkyykky – vahvat pakarat

Askelkyykky on tehokkaimpia harjoitteita pakaroiden ja jalkojen lihasten vahvistamiseen. Kokeile itse ja totea teho!

Nainen tekee askelkyykkyjä

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Astu eteenpäin toisella jalalla ja laskeudu alas niin pitkälle, että etummainen polvi on 90 asteen kulmassa ja taaimmaisen jalan polvi miltei hipaisee lattiaa.
  • Pidä paino etummaisella jalalla.
  • Ponnista ylös ja astu toisella jalalla pitkä askel eteen ikään kuin kävelisit eteenpäin.
  • Toista toisella jalalla.

Toistot: 10 askelta kummallakin jalalla.### Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Myös reiden taka- ja sivuosat aktivoituvat jonkin verran.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background