Askelkyykky – vahvat pakarat

Askelkyykky on tehokkaimpia harjoitteita pakaroiden ja jalkojen lihasten vahvistamiseen. Kokeile itse ja totea teho!

Nainen tekee askelkyykkyjä

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Astu eteenpäin toisella jalalla ja laskeudu alas niin pitkälle, että etummainen polvi on 90 asteen kulmassa ja taaimmaisen jalan polvi miltei hipaisee lattiaa.
  • Pidä paino etummaisella jalalla.
  • Ponnista ylös ja astu toisella jalalla pitkä askel eteen ikään kuin kävelisit eteenpäin.
  • Toista toisella jalalla.

Toistot: 10 askelta kummallakin jalalla.### Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Myös reiden taka- ja sivuosat aktivoituvat jonkin verran.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background