Askellus korokkeelle – vahvat pakarat

Portaalle, penkille tai muulle korokkeelle nouseminen on tehokasta treeniä reisille ja pakaroille – ja sitä voi tehdä miltei missä vain.

Nainen tekee askellusta korokkeelle

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Astu toisella jalalla portaalle tai esimerkiksi laatikon tai matalan penkin tai muun korokkeen päälle ja pidä pakaralihakset jännitettyinä askelluksen ajan. Varmista, että koroke, jolle nouset, on riittävän tukeva ja vakaa.
  • Nosta toinenkin jalka korokkeelle ja laskeudu takaisin alas. Toista toinen jalka edellä.

Toistot: 10 x kummallakin jalalla.### Vaikutus

Erityisesti suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Myös reiden taka- ja sisäosa sekä pohje.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background