Askellus korokkeelle – vahvat pakarat

Portaalle, penkille tai muulle korokkeelle nouseminen on tehokasta treeniä reisille ja pakaroille – ja sitä voi tehdä miltei missä vain.

Nainen tekee askellusta korokkeelle

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Astu toisella jalalla portaalle tai esimerkiksi laatikon tai matalan penkin tai muun korokkeen päälle ja pidä pakaralihakset jännitettyinä askelluksen ajan. Varmista, että koroke, jolle nouset, on riittävän tukeva ja vakaa.
  • Nosta toinenkin jalka korokkeelle ja laskeudu takaisin alas. Toista toinen jalka edellä.

Toistot: 10 x kummallakin jalalla.### Vaikutus

Erityisesti suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Myös reiden taka- ja sisäosa sekä pohje.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background