Kyykky – vahvat pakarat

Kyykky on yksinkertainen, mutta todella tehokas liike pakaralihasten vahvistamiseen. Lue ohje sekä pakaroita että etureisiä vahvistavaan peruskyykkyyn.

Nainen tekee kyykkyä

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Laskeudu kyykkyyn niin, että polvet jäävät 90 asteen kulmaan. Työnnä peppua kunnolla taakse.
  • Ponnista takaisin alkuasentoon jalkojen ja pakaroiden lihasten avulla.
  • Pidä paino kantapäillä koko liikkeen ajan ja tarkista, että polvet pysyvät varpaiden takana.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Etenkin pakaralihas, mutta myös reiden etuosan lihakset.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background