Kyykky – vahvat pakarat

Kyykky on yksinkertainen, mutta todella tehokas liike pakaralihasten vahvistamiseen. Lue ohje sekä pakaroita että etureisiä vahvistavaan peruskyykkyyn.

Nainen tekee kyykkyä

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Laskeudu kyykkyyn niin, että polvet jäävät 90 asteen kulmaan. Työnnä peppua kunnolla taakse.
  • Ponnista takaisin alkuasentoon jalkojen ja pakaroiden lihasten avulla.
  • Pidä paino kantapäillä koko liikkeen ajan ja tarkista, että polvet pysyvät varpaiden takana.

Toistot: 10 ### Vaikutus

Etenkin pakaralihas, mutta myös reiden etuosan lihakset.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background