Tästä se lähtee!

5 viikon 5 harjoituksen CrossFit-ohjelma

CrossFitiä voi treenata missä vain, ja erityisen hauskaa se on ulkona! Ota kahvakuula mukaan ja käy treenaamaan puistossa tai kotipihassa! Harjoitukset sopivat myös vasta-alkajalle!

tiistai 29. syyskuuta 2015 teksti Marianne Korsgaard

Harjoittele seuraavasti

Päivän treeni (WOD, Workout of the Day) 5 harjoitteesta. Toistojen määrän näet ohjeista. 1 kierros sisältää kaikki 5 harjoitusta. Tee 5 kierrosta niin nopeaan tahtiin kuin suinkin pystyt.

Viikkotreenit

Treenaa 3 päivänä viikossa. Pidä lepopäivä tai kaksi jokaisen treenipäivän jälkeen.


Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella 

Välineet

Kahvakuula, kello ja mahdollisesti jumppamatto. Lisäksi pitää löytää tukeva penkki/kivi/puunrunko tai kanto – mitä omasta treeni­ympäristöstä sattuu löytymään.

Energiankulutus on huippuluokkaa

Treeni on rankkaa ja kehon monipuolisesti haastavaa, minkä ansiosta energiaa palaa ja kunto kohoaa nopeasti, voimat lisääntyvät ja koordinaatio sekä tasapaino kehittyvät.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee