5 viikon 5 harjoituksen CrossFit-ohjelma

CrossFitiä voi treenata missä vain, ja erityisen hauskaa se on ulkona! Ota kahvakuula mukaan ja käy treenaamaan puistossa tai kotipihassa! Harjoitukset sopivat myös vasta-alkajalle!

Tästä se lähtee!

Harjoittele seuraavasti

Päivän treeni (WOD, Workout of the Day) 5 harjoitteesta. Toistojen määrän näet ohjeista. 1 kierros sisältää kaikki 5 harjoitusta. Tee 5 kierrosta niin nopeaan tahtiin kuin suinkin pystyt. ### Viikkotreenit

Treenaa 3 päivänä viikossa. Pidä lepopäivä tai kaksi jokaisen treenipäivän jälkeen.Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Välineet

Kahvakuula, kello ja mahdollisesti jumppamatto. Lisäksi pitää löytää tukeva penkki/kivi/puunrunko tai kanto – mitä omasta treeni­ympäristöstä sattuu löytymään. ## Energiankulutus on huippuluokkaa

Treeni on rankkaa ja kehon monipuolisesti haastavaa, minkä ansiosta energiaa palaa ja kunto kohoaa nopeasti, voimat lisääntyvät ja koordinaatio sekä tasapaino kehittyvät.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background