Tiistai – haarahyppy ja burpee

Haarahyppy-burpee-yhdistelmä tuo iloa ja hikeä tiistaihin!

Nainen tekee haarahyppyä

BURPEE-HAASTE Tiistaina yhdistetään haarahypyt ja burpee.

© Jakob Helbig

Harjoite

  • Seiso suorana jalat yhdessä ja käsivarret kiinni vartalossa. Jännitä hieman keskivartaloa niin, että keskivartalon tuki aktivoituu.
  • Pidä vatsa tiukkana ja käsivarret suorina. Hyppää leveään haaraan ja ojenna hypyn aikana kädet sivuille yläviistoon.
  • Palaa hypyllä lähtöasentoon ja tee tavallinen burpee.
  • Aloita tämän jälkeen välittömästi uusi haarahypyn ja burpeen yhdistelmä.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background