Tiistai – haarahyppy ja burpee

Haarahyppy-burpee-yhdistelmä tuo iloa ja hikeä tiistaihin!

Nainen tekee haarahyppyä

BURPEE-HAASTE Tiistaina yhdistetään haarahypyt ja burpee.

© Jakob Helbig

Harjoite

  • Seiso suorana jalat yhdessä ja käsivarret kiinni vartalossa. Jännitä hieman keskivartaloa niin, että keskivartalon tuki aktivoituu.
  • Pidä vatsa tiukkana ja käsivarret suorina. Hyppää leveään haaraan ja ojenna hypyn aikana kädet sivuille yläviistoon.
  • Palaa hypyllä lähtöasentoon ja tee tavallinen burpee.
  • Aloita tämän jälkeen välittömästi uusi haarahypyn ja burpeen yhdistelmä.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso harjoite videolta:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background