Teräksenkovaan kuntoon burpee-haasteella

Oletko valmis ottamaan haasteen vastaan? KUNTO PLUSsan viiden viikon burpee-haaste vahvistaa kehoa ennätysajassa.

Nainen valmiina burpeeseen

BURPEE-HAASTE 7 burpeeta – 1 viikon jokaiselle päivälle! Hyppää mukaan KUNTO PLUSSAN burpee-haasteeseen!

© Jakob Helbig

Burpee joka päivälle

Ohjelmaan kuuluu 7 erilaista burpeeta – eli yksi joka viikonpäivälle. Tee viikolla 1 joka päivä 10 toiston burpee-sarja. Tee toistot mahdollisimman ripeästi. Lisää joka viikko toistojen määrää kymmenellä. Viikolla 2 siis teet joka päivä 20 burpeeta, ja viikolla 5 olet edennyt jo 50 päivittäiseen toistoon.

  • Viikko 1 - 10 toistoa
  • Viikko 2 - 20 toistoa
  • Viikko 3 - 30 toistoa
  • Viikko 4 - 40 toistoa
  • Viikko 5 - 50 toistoa

Muista lämmitellä ennen jokaista treeniä! Esimerkiksi kevyt juoksu tai pyöräily sopii hyvin pohjustamaan burpee-treeniä.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Muista, että saadaksesi liikkeistä parhaan hyödyn, tee toistot niin vauhdikkaasti kuin jaksat.

Annetaan palaa!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background