Nainen valmiina burpeeseen
Burpee-haaste

7 burpeeta – 1 viikon jokaiselle päivälle! Hyppää mukaan KUNTO PLUSSAN burpee-haasteeseen!

© Jakob Helbig

Teräksenkovaan kuntoon burpee-haasteella

Oletko valmis ottamaan haasteen vastaan? KUNTO PLUSsan viiden viikon burpee-haaste vahvistaa kehoa ennätysajassa.

keskiviikko 27. heinäkuuta 2016 teksti M. Korsgaard

Burpee joka päivälle

Ohjelmaan kuuluu 7 erilaista burpeeta – eli yksi joka viikonpäivälle. Tee viikolla 1 joka päivä 10 toiston burpee-sarja. Tee toistot mahdollisimman ripeästi. Lisää joka viikko toistojen määrää kymmenellä. Viikolla 2 siis teet joka päivä 20 burpeeta, ja viikolla 5 olet edennyt jo 50 päivittäiseen toistoon.
  • Viikko 1 - 10 toistoa
  • Viikko 2 - 20 toistoa
  • Viikko 3 - 30 toistoa
  • Viikko 4 - 40 toistoa
  • Viikko 5 - 50 toistoa

Muista lämmitellä ennen jokaista treeniä! Esimerkiksi kevyt juoksu tai pyöräily sopii hyvin pohjustamaan burpee-treeniä.  

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Muista, että saadaksesi liikkeistä parhaan hyödyn, tee toistot niin vauhdikkaasti kuin jaksat.

Annetaan palaa!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein teet ruokaa itse?

KUNTO PLUS suosittelee