Teräksenkovaan kuntoon burpee-haasteella

Oletko valmis ottamaan haasteen vastaan? KUNTO PLUSsan viiden viikon burpee-haaste vahvistaa kehoa ennätysajassa.

Nainen valmiina burpeeseen

BURPEE-HAASTE 7 burpeeta – 1 viikon jokaiselle päivälle! Hyppää mukaan KUNTO PLUSSAN burpee-haasteeseen!

© Jakob Helbig

Burpee joka päivälle

Ohjelmaan kuuluu 7 erilaista burpeeta – eli yksi joka viikonpäivälle. Tee viikolla 1 joka päivä 10 toiston burpee-sarja. Tee toistot mahdollisimman ripeästi. Lisää joka viikko toistojen määrää kymmenellä. Viikolla 2 siis teet joka päivä 20 burpeeta, ja viikolla 5 olet edennyt jo 50 päivittäiseen toistoon.

  • Viikko 1 - 10 toistoa
  • Viikko 2 - 20 toistoa
  • Viikko 3 - 30 toistoa
  • Viikko 4 - 40 toistoa
  • Viikko 5 - 50 toistoa

Muista lämmitellä ennen jokaista treeniä! Esimerkiksi kevyt juoksu tai pyöräily sopii hyvin pohjustamaan burpee-treeniä.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Muista, että saadaksesi liikkeistä parhaan hyödyn, tee toistot niin vauhdikkaasti kuin jaksat.

Annetaan palaa!

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background