Maanantai – perusburpee

Oletko valmiina burpee-haasteeseen, jossa pääset tekemään viikon jokaisena päivä uutta burpeeta? Haasteviikko lähtee reippaasti käyntiin klassisella perusburpeella!

Nainen tekee burpeeta

BURPEE-HAASTE Viikko lähtee käyntiin klassisella perusburpeella.

© J. Helbig

Perusburpee

  • Seiso lantion levyisessä haarassa.
  • Kyykisty, paina kämmenet lattiaan ja hyppää punnerruksen yläasentoon.
  • Punnerra alas (tai käy lankussa, jos et jaksa punnertaa).
  • Suorista kädet ja hyppää kyykkyyn käsien väliin ja kyykystä edelleen räjähtävästi ylös.
  • Ojenna hypätessäsi kädet suoraksi ylös ja lyö ne yhteen pään yläpuolella.
  • Hyppää punnerruksen yläasentoon ja toista.
  • Pidä tempo niin ripeänä kuin pystyt tekniikan kärsimättä.

Katso harjoite videolta:

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background