Torstai – vuorikiipeilijän burpee

Ovatko vatsalihaksesi valmiina haasteeseen? Katso, miten yhdistät kaksi timanttisen tehokasta harjoitetta – vuorikiipeilijä-liikkeen ja burpeen.

Nainen tekee vuorikiipeilijän burpeeta

Torstaina tehdään vuorikiipeilijän burpeita.

© Jakob Helbig

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Laskeudu suoraan punnerruksen yläasentoon kämmenten ja varpaiden varaan. Pidä vatsa tiukkana. Tee yksi punnerrus ja palaa yläasentoon.
  • Tee sitten tässä asennossa juoksuaskelia vuorojaloin vetäen polvea kohti rintaa (ns. vuorikiipeilijä-liike). Tee yhteensä neljä askellusta.
  • Hyppää sitten reippaasti ylös ja lyö kädet yhteen pään päällä. Aloita liike heti alusta.

Katso harjoite videolta

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background