Torstai – vuorikiipeilijän burpee

Ovatko vatsalihaksesi valmiina haasteeseen? Katso, miten yhdistät kaksi timanttisen tehokasta harjoitetta – vuorikiipeilijä-liikkeen ja burpeen.

Nainen tekee vuorikiipeilijän burpeeta

Torstaina tehdään vuorikiipeilijän burpeita.

© Jakob Helbig

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Laskeudu suoraan punnerruksen yläasentoon kämmenten ja varpaiden varaan. Pidä vatsa tiukkana. Tee yksi punnerrus ja palaa yläasentoon.
  • Tee sitten tässä asennossa juoksuaskelia vuorojaloin vetäen polvea kohti rintaa (ns. vuorikiipeilijä-liike). Tee yhteensä neljä askellusta.
  • Hyppää sitten reippaasti ylös ja lyö kädet yhteen pään päällä. Aloita liike heti alusta.

Katso harjoite videolta

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background