Lauantai – burpee ja käden ja jalan nosto lankussa

Tämä burpee treenaa erityisesti keskivartalon lihaksia ja kehittää myös tasapainoa.

Nainen tekee vinottaislankkua

BURPEE-HAASTE Lauantaina burpeeseen yhdistetään astetta haastavampi lankku.

© Jakob Helbig

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Laskeudu suoraan punnerruksen yläasentoon kämmenten ja varpaiden varaan.
  • Pidä vatsa tiukkana ja tee yksi punnerrus.
  • Palaa punnerruksen yläasentoon. Ojenna vasen käsivarsi suoraksi eteen ja oikea jalka suoraksi taakse. Palaa punnerruksen yläasentoon ja ojenna sitten oikea käsivarsi ja vasen jalka.
  • Hyppää ensin kyykkyyn ja sitten ripeästi ylös ja lyö samalla kädet yhteen pään päällä.
  • Hyppää suoraan takaisin punnerruksen yläasentoon ja toista harjoite alusta.
  • Pidä tempo niin ripeänä kuin pystyt ilman, että tekniikka kärsii.

Katso harjoite videolta

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background