Keskiviikko – polven nostot ja burpee

Polvet ja sykkeet ylös! Tänään otetaan hiki pintaan burpeen ja polven noston yhdistelmällä.

Nainen tekee polven nostoja

BURPEE-HAASTE Keskiviikkona burpeet yhdistetään polven nostoihin.

© Jakob Helbig

Harjoite

Tee ensin neljä reipasta polven nostoa ja sen jälkeen perusburpee.

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.
  • Suorista selkä ja jännitä kevyesti vatsalihaksia niin, että keskivartalon tuki aktivoituu.
  • Tee neljä nopeaa polvennostoa, kaksi kummallakin jalalla.
  • Tee sitten perusburpee.
  • Jatka suoraan seuraaviin polven nostoihin ja tee harjoitus niin reippaassa tahdissa kuin pystyt tekniikan kärsimättä.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkista tekniikka täältä!

Katso harjoite videolta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background