Riko juoksurutiinisi ja käännä kuntokäyrä nousuun

Muokkaamalla harjoitteluasi hieman saat kuntokäyräsi käännettyä nousuun! Täältä saat 10 vinkkiä, joilla muokkaat juoksurutiinejasi suotuisaan suuntaan.

lauantai 10. lokakuuta 2015 teksti Martin Kreutzer

10 vinkkiä juoksijalle

Useimmat kuntojuoksijat kiertävät samaa reittiä ja samaa matkaa samalla vauhdilla. Se on yksinkertaista, mutta ei pitkän päälle kohenna kuntoa. Pikemminkin päinvastoin. Kun säädät juoksurutiinejasi edes hiukan, voit päästä tuloksissasi aivan uudelle tasolle. Seuraavassa saat kymmenen pientä juoksuvinkkiä antavat harjoittelullesi ja kunnollesi uutta nostetta.

KUNTO PLUS vaatettaa sinut juoksulenkille

Juuri nyt voit saada käytännöllisen ja tyylikkään Diadora -juoksutakin KUNTO PLUS -lehden mukana. Juoksutakki on räätälöity antamaan sinulle parhaat edellytykset huippusuorituksiin sääolosuhteista riippumatta.

Nyt KUNTO PLUS tarjoaa sinulle hienon juoksutakin sekä runsaasti inspiraatiota, vinkkejä ja terveellisiä reseptejä. Säästät yli 99 €!

>>Katso erikoistarjous täältä.<<

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee