Riko juoksurutiinisi ja käännä kuntokäyrä nousuun

Muokkaamalla harjoitteluasi hieman saat kuntokäyräsi käännettyä nousuun! Täältä saat 10 vinkkiä, joilla muokkaat juoksurutiinejasi suotuisaan suuntaan.

lauantai 10. lokakuuta 2015 teksti Martin Kreutzer

10 vinkkiä juoksijalle

Useimmat kuntojuoksijat kiertävät samaa reittiä ja samaa matkaa samalla vauhdilla. Se on yksinkertaista, mutta ei pitkän päälle kohenna kuntoa. Pikemminkin päinvastoin. Kun säädät juoksurutiinejasi edes hiukan, voit päästä tuloksissasi aivan uudelle tasolle. Seuraavassa saat kymmenen pientä juoksuvinkkiä antavat harjoittelullesi ja kunnollesi uutta nostetta.

KUNTO PLUS pukee sinut treeniin

Juuri nyt saat supermukavan pitkähihaisen Craftin treenipaidan, kun tilaat KUNTO PLUS -lehden. Tyylikäs tekninen paita on hengittävää materiaalia, joka pitää olon lämpimänä ja siirtää samalla kosteutta tehokkaasti iholta. Treenipaita sopiikin moneen menoon – niin reippaille kävely- ja pyörälenkeille kuin lihastreeniin ja joogaankiin sekä viileämmän kelin juoksulenkeille. Paita sopii hyvin välikerrokseksi juoksutakin alle sekä sään salliessa myös sellaisenaan käytettäväksi.

Nyt saat tyylikkään treenipaidan sekä 4 numeroa KUNTO PLUS -lehteä yhteishintaan 24,90 €. Jokainen lehti tarjoaa inspiraatiota ja vinkkejä treeniin sekä terveellisiä reseptejä. Säästät 66,90 €!

Tutustu huikeaan tarjoukseen täällä!

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee