Riko juoksurutiinisi ja käännä kuntokäyrä nousuun

Muokkaamalla harjoitteluasi hieman saat kuntokäyräsi käännettyä nousuun! Täältä saat 10 vinkkiä, joilla muokkaat juoksurutiinejasi suotuisaan suuntaan.

10 vinkkiä juoksijalle

Useimmat kuntojuoksijat kiertävät samaa reittiä ja samaa matkaa samalla vauhdilla. Se on yksinkertaista, mutta ei pitkän päälle kohenna kuntoa. Pikemminkin päinvastoin. Kun säädät juoksurutiinejasi edes hiukan, voit päästä tuloksissasi aivan uudelle tasolle. Seuraavassa saat kymmenen pientä juoksuvinkkiä antavat harjoittelullesi ja kunnollesi uutta nostetta.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background