Lisää vauhtia vähitellen

Sen sijaan, että lönkyttelisit aina samaa tahtia, haasta itsesi ja lisää vauhtia vähitellen.

Vauhdin lisääminen pakottaa lihakset työskentelemään tehokkaammin, vaikka lihaksiin kertyykin maitohappoa. Kunto kohoaa hurjasti jo lyhyessä ajassa, kun vain pakotat itsesi kiristämään tahtia.

Näin lisäät vauhtia

  • Jos käytät GPS-kelloa Pidä tavoitteena vähentää 5 sekuntia joka kilometriajasta.
  • Ilman GPS-kelloa Juokse noin kilometrin kierroksia ja jokainen kierros hieman edellistä nopeammin.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background