Syö oikein ja oikeaan aikaan

Syö harkitusti ja oikeaan aikaan, niin saat lisää energiaa juoksutreeniin.

Nyrkkisääntö on, että kannattaa syödä 2-3 tuntia ennen juoksulenkkiä. Aika riippuu kuitenkin paljon siitä, mitä syöt, miten kovaa juokset ja onko sinulla herkkä vatsa.

Jos aiot treenata tehokkaasti, älä syö raskaasti lenkkiä edeltävinä tunteina. Ennen hölkkää voi syödä vähän, mutta ennen tehokkaita intervalleja viimeisimmästä ateriasta on oltava useita tunteja.

Jos energiatasosi romahtaa juuri ennen lenkille lähtöä, syö 15–20 minuuttia ennen lenkkiä puolikas banaani ja juo iso lasi vettä.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background