Lisää vauhtia lihaksilla

Monet juoksijat eivät panosta jalkojen lihastreeniin, koska jalat vahvistuvat jo pelkästä juoksuharjoittelusta. Tosiasia kuitenkin on, että on aivan eri asia, juokseeko vai treenaako jalkalihaksia.

Lihasvoiman lisääminen on oikotie vauhdin kasvuun ja vähempiin vammoihin.

Beattie K1, Carson BP, Lyons M, Rossiter A, Kenny IC. The Effect of Strength Training on Performance Indicators in Distance Runners. J Strength Cond Res. 2017 Jan;31(1):9-23. doi: 10.1519/JSC.0000000000001464.

Lihastreeni juoksijalle

  • Tee kahvakuula/käsipainot käsissäkyykkyjä ja askelkyykkyjä, joissa tarvitaan kaikkia alavartalon suuria lihaksia.
  • Tee 3 x 10 - 15 toistoa.
  • Jos/kun jaksat useampia toistoja, lisää vastusta.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background