Kuntoa ja terveyttä!

Kokonaisvaltainen juoksu- ja lihaskunto-ohjelma

Aloita tehotreeni, joka saa hien virtaamaan ja tuottaa taatusti tuloksia! Ohjelma on tarjolla lehden tilaajille - kirjaudu sivustoon ja lataa ohjelma.

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013 teksti KUNTOPLUS

Treenissä vuorotellaan spurtteja ja lihaskuntoliikkeitä. Kestävyys lisääntyy, keho vahvistuu kauttaaltaan ja niveletkin notkistuvat. Treenikerta kestää vain 40 minuuttia, ja lenkkeilyn sekä lihaskuntoharjoittelun yhdistelmä ei käy yksitoikkoiseksi.

Kokonaisvaltaista kuntoilua

Tämä tehotreeni oivallista kokonaisvaltaista kuntoilua! Jokainen treeni koostuu juoksuintervalleista ja -harjoitteista, jotka kohentavat kestävyyttä ja parantavat juoksuvauhtia. Lisäksi tehdään lihaskuntoharjoituksia, joista keho saa lisää voimaa ja notkeutta.

Treenissä keskitytään myös hengittämään tietoisesti. Juuri hengitykseen keskittyminen tehostaa juoksulenkkiä huimasti.

Vaihteleva harjoittelu on hyväksi koko keholle, sillä pelkkään juoksemiseen verrattuna kuormitus on monipuolista, eikä rasitusvammoja tule niin herkästi.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee