Ojentajadippi yhdellä jalalla

Kokeile juoksun ja lihastreenin yhdistävää kokonaisvaltaista ohjelmaa.

Tarjolla KUNTO PLUSsan tilaajille: Lataa ohjelma ja 9 lihaskuntoharjoitusta täältä.

[bodylink]

Alkuasento:

Asetu penkin tai vastaavan eteen, ota reunasta tai kaiteesta myötäotteella kiinni ja laskeudu käsien varaan. Ojenna jalat suoriksi ja nosta toinen jalka toisen päälle. Koukista jalkoja, jos liike on muuten mahdoton. Pidä vatsa ja lantionpohja mahdollisimman tiukkoina.

Liike:

Hengitä sisään ja laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas. Hengitä ulos ja nosta itsesi ylös suoristamalla käsivarret. Pidä vatsa, lantionpohja ja pakarat jännitettyinä.

Sarjat ja toistot:

3 x 8 dippiä kummallakin halalla.

Vaikutus:

Ojentajat ja hartiat

Seuraava harjoite

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background