Ojentajadippi yhdellä jalalla

Kokeile juoksun ja lihastreenin yhdistävää kokonaisvaltaista ohjelmaa.

Tarjolla KUNTO PLUSsan tilaajille: Lataa ohjelma ja 9 lihaskuntoharjoitusta täältä.

[bodylink]

Alkuasento:

Asetu penkin tai vastaavan eteen, ota reunasta tai kaiteesta myötäotteella kiinni ja laskeudu käsien varaan. Ojenna jalat suoriksi ja nosta toinen jalka toisen päälle. Koukista jalkoja, jos liike on muuten mahdoton. Pidä vatsa ja lantionpohja mahdollisimman tiukkoina.

Liike:

Hengitä sisään ja laskeudu kyynärpäitä koukistamalla alas. Hengitä ulos ja nosta itsesi ylös suoristamalla käsivarret. Pidä vatsa, lantionpohja ja pakarat jännitettyinä.

Sarjat ja toistot:

3 x 8 dippiä kummallakin halalla.

Vaikutus:

Ojentajat ja hartiat

Seuraava harjoite

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background